Service & Garantie
Mocht je niet tevreden zijn over onze producten of diensten, schroom dan niet om contact op te nemen met ons. Wij van Sky Interiors geven om onze producten en het bieden van de juiste service om onze producten in uitstekende staat aan u te leveren. Toch kan het wel eens voorkomen dat er een bestelling beschadigd of kapot gaat tijdens de levering. Controleer bij ontvangst altijd goed uw pakket. Indien er een product is beschadigd door de levering, vragen wij u om dit binnen 48 uur te melden per e-mail. Heeft u een gebrek ontdekt aan een product van ons? Indien het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie en/of vervanging.
Mocht je een klacht hebben over een geleverd artikel of onze dienstverlening, dan verzoeken wij je om zo spoedig mogelijk na ontdekking van het gebrek contact op te nemen met Sky Interiors. Een ingediende klacht wordt binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst door Sky Interiors beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd nodig heeft, antwoordt Sky Interiors binnen de termijn van 14 dagen met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een inhoudelijke reactie kunt verwachten. Onze streven is om eventuele problemen of klachten altijd in overleg met u op de best mogelijke manier op te lossen. Sky Interiors streeft er naar om de juiste service zowel voor, tijdens als na de aankoop te leveren.